Graviteam
April 26, 2024, 03:40:56 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
  Print  
Author Topic: DLC Shilovo 1942  (Read 72642 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #20 on: August 11, 2013, 06:26:56 PM »

If you look to the right will be visible hollow



And somewhere in the distance suburbs of Voronezh (end of an area)

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #21 on: August 11, 2013, 06:29:50 PM »

To the left we see a small farm



And corral


and again the river Smiley



..to be continued..
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Dane49
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 1479


« Reply #22 on: August 11, 2013, 06:46:14 PM »

Looks great!
Looking forward to playing it. 8)
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #23 on: August 12, 2013, 08:20:58 AM »

go ahead


this path

go up to the hill and go out to the highway


The Germans will attack here from there

« Last Edit: August 12, 2013, 08:31:31 AM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #24 on: August 12, 2013, 08:23:19 AM »

Back to the Shilovo




This is the bridge where began
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #25 on: August 12, 2013, 08:26:15 AM »

Very schematic map of the path and the approximate positions of troops
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #26 on: August 12, 2013, 08:28:57 AM »

In the next series will go on the left side of the polygon ...
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
lavish
Oberst
******
Posts: 208


« Reply #27 on: August 12, 2013, 09:55:27 AM »

The landscape looks natural and beautiful! How big is the polygon area?

Some criticism though: those dark green cane/reed like plants near water don't look so smooth to my eyes. IMO they are a bit too blocky or something.

BTW Andrey, it might be interesting for you check out this link (http://outerra.blogspot.se/search/label/grass). It's a grass rendering technique that uses textured envelope for long view distances. Something similiar would look very nice in your game too and would definately be mandatory for tank sim (grass do not disappear)!
« Last Edit: August 12, 2013, 10:01:02 AM by lavish » Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #28 on: August 12, 2013, 10:33:27 AM »

The landscape looks natural and beautiful! How big is the polygon area?
See on map each square 1x1km


Some criticism though: those dark green cane/reed like plants near water don't look so smooth to my eyes. IMO they are a bit too blocky or something.
Yes, they are low-poly, because they have to be very big quantities. A game must somehow less real-time work.


BTW Andrey, it might be interesting for you check out this link (http://outerra.blogspot.se/search/label/grass). It's a grass rendering technique that uses textured envelope for long view distances. Something similiar would look very nice in your game too and would definately be mandatory for tank sim (grass do not disappear)!
Not interesting - is looks too slowly for game, may be have problems with intense dynamic update due to tank tracks or shell holes. And how about different grass types (except grass blades)? And drawing on a small distance. Suitable only for small grass in demo, but not in game.
« Last Edit: August 12, 2013, 10:52:53 AM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #29 on: August 12, 2013, 07:09:08 PM »

Now move to the left side of the polygon


On the way to get to the village Trushkina (Trushkina)




Сross a ravine
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #30 on: August 12, 2013, 07:12:32 PM »

We'll see back


go ahead

the ford





In this part of the polygon much less wetlands.
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #31 on: August 13, 2013, 02:19:33 PM »

Go ahead, fields and villages.


Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #32 on: August 13, 2013, 02:24:33 PM »

...


another ford


So far Malyshevo village near which the Germans crossed the Don river.

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #33 on: August 13, 2013, 02:27:44 PM »

go on the road

marshes behind


Approaching the village Malyshevo


River Don, from the other side came the Germans

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #34 on: August 14, 2013, 05:15:41 PM »

The settlement Malyshevo




Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #35 on: August 14, 2013, 05:18:53 PM »

Moving to Voronezh




Left ravine along which the Germans were advancing on 4th of July.


« Last Edit: August 14, 2013, 05:21:21 PM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
chashka17
Oberstleutnant
*****
Posts: 133



« Reply #36 on: August 14, 2013, 09:36:03 PM »

This all looks really great.  Seems a shame to have to blow it all up!  Cheesy
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #37 on: August 15, 2013, 09:49:42 AM »

Go up to the hill where there were positions 2/498 Rifle Reg and 1/425 Arty Reg





Grove between Malyshevo and Trushkina

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #38 on: August 15, 2013, 09:52:22 AM »

Ravine along which the Germans were advancing



Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #39 on: August 15, 2013, 09:54:18 AM »

Ravine smoothly into a mixed forest




Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!