Graviteam
March 28, 2024, 11:47:15 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 7
  Print  
Author Topic: DLC Shilovo 1942  (Read 72538 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« on: August 08, 2013, 03:07:59 PM »

Graviteam Tactics: Operation Star.
Addon Shilovo 1942

http://www.gamersgate.com/DD-APOSGTS1942/graviteam-tactics-shilovo-1942


------------------------------------
1. INSTALL
------------------------------------

1) Run update utility (click to game version in main menu or update.cmd).
2) In the window that appears, click "Install" button and select update file.
3) Wait for the installation.
4) Click "Save and Play" button.

------------------------------------
2. DEPENDENCES
------------------------------------

1) Game core update v5.81 c1.
2) Game update August 2013.

------------------------------------
3. CHANGE LOG
------------------------------------
1) New Area near Voronezh, village Shilovo, 80 sq.km wide.
2) Two new operations at the beginning of July 1942, one for Red Army, one for the Wehrmacht (13 turns).
3) Troops:
- Wehrmacht - 24 Pz (one batallions from 21, 26 Inf Reg and 24 Pz Reg);
- Red Army - 2,3/498 Rifle Reg, 2 coys from practice battalion of 232 Rifle Div,
  441 Tank Bn from 110 Tank Bde, 1/425 Arty Reg, parts of 16 Destr Bde and platoon from 180 Tank Bde,
  1/687 Rifle Reg from 141 Rifle Div.


------------------------------------
4. FEATURES AND INACCURACIES
------------------------------------

1) German HMGs in Inf Regs from 24 Pz still MG-42 instead of MG-34
2) The number of PPsh SMGs in 498 Rifle Reg should be more about 7-10%
3) The name of the commander of a tank platoon of small tanks, which was part of a Destr unit, Jun. Lieutenant Lokomov is not found.
4) One platoon from 2/498 Rifle Reg is absent because it was on the other side of the Don river and almost at full was captured by Germans.


P.S. At this area a lot of forests and vegetation in general, as well as a relatively large forces in operations. Computer requirements slightly higher than in Zhalanashkol.
« Last Edit: September 23, 2013, 08:24:48 PM by Krabb » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #1 on: August 08, 2013, 03:10:05 PM »

Shilovo 1942
Countryside





Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #2 on: August 08, 2013, 03:13:41 PM »

Shilovo 1942
Riverbank






Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #3 on: August 08, 2013, 03:15:04 PM »

Shilovo 1942
Misc





Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
chashka17
Oberstleutnant
*****
Posts: 133



« Reply #4 on: August 08, 2013, 04:10:36 PM »

Sweeet!  When can I move in?   Grin
Logged
Flashburn
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 2412



« Reply #5 on: August 08, 2013, 09:50:06 PM »

DAmnit yet again the screens do not load for me.   Undecided
Logged

Yabba dabba do
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #6 on: August 09, 2013, 07:25:38 AM »

Some screens again


Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #7 on: August 09, 2013, 07:27:03 AM »

Forest




Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Void
Oberstleutnant
*****
Posts: 176


« Reply #8 on: August 09, 2013, 12:52:24 PM »

Perfect screens and beautiful water! It´s looking very good Shocked
Logged
Killjoy12
Hauptmann
***
Posts: 37


« Reply #9 on: August 09, 2013, 03:57:20 PM »

looks nice!
Logged
Rod
Oberstleutnant
*****
Posts: 117


« Reply #10 on: August 10, 2013, 05:39:48 AM »

"Nice forest" "Nice Water!"

DOLTS! There's no COVER!

Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #11 on: August 10, 2013, 07:14:38 AM »

Teaser 1
Youtube
Dailymotion http://dai.ly/x12uss4
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #12 on: August 10, 2013, 05:30:36 PM »

Bridge near Shilovo


Passing on it in the south direction, we find ourselves in a long marshy plain




which crosses the river Voronezh
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #13 on: August 10, 2013, 05:36:35 PM »

Swamp



Shilovo seen in the distance


and swamp again



To be continued ....
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #14 on: August 10, 2013, 09:21:26 PM »

Next Tawrovo village


Shilovo on horizont


We go on the road on the outskirts of the village to the east...
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #15 on: August 10, 2013, 09:26:16 PM »

Whats next?


of course swamps


and rivers


View back on Tawrovo


River again


Next small overgrown creek

....
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #16 on: August 11, 2013, 12:11:58 PM »

Then again we cross several river beds



And get to the hills in the watershed


« Last Edit: August 11, 2013, 12:14:56 PM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #17 on: August 11, 2013, 12:16:47 PM »

Go up to the hills



Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #18 on: August 11, 2013, 12:18:45 PM »

And find a house there Smiley



...
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Aces
Generalleutnant
**
Posts: 583



WWW
« Reply #19 on: August 11, 2013, 02:00:58 PM »

Beautiful!
Logged


"IL-2 MAT Manager" co-dev.,Silent Hunter III "Super Turms","Super Pens","Crew on Deck" ,Multi-Skin Bombers dev. Wings of Victory v2.10.
Gamefront: http://tinyurl.com/bpbaeyl
Mediafire: http://tinyurl.com/bn2aoqt
Pages: [1] 2 3 ... 7
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!