Graviteam
March 28, 2024, 12:06:46 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 38
  Print  
Author Topic: Any update on Mius front?  (Read 410167 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #460 on: April 16, 2014, 02:37:00 PM »

But will low skill AI tanks just fire their shrapnel shells on less effective impact mode all the time.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #461 on: April 17, 2014, 09:39:11 AM »

But will low skill AI tanks just fire their shrapnel shells on less effective impact mode all the time.
Shrapnel shells are used in "on hit" if shooting for armor. Like erzatz AP shells.
Main purpose - is to shot on unsheeted infantry. Against infantry in shelters shrapnell are ineffective with distance fuse due to character of fragmentation field.
It is obtained in the form of a cone (due to physics Newton's laws), and detonation top of the trenched infantry does not make sense - all fragments hits at ground behind the trench.
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #462 on: April 18, 2014, 12:58:44 AM »

Ok I try to explain with example.

Rookie tank gunner:  I see a bunch of infantry over there so I'll just shoot a Shrap shell on impact setting into the middle of them.
Veteran tank gunner: I see a bunch of infantry over there so I'll fuse the Shrap shell so it explodes in the air infront of them to increase lethality.

Also in your tank sims Shrap shells are quite good against entrenched infantry if you set the fuse about 30-50 meters infront of them.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #463 on: April 18, 2014, 09:13:30 AM »

Ok I try to explain with example.

Rookie tank gunner:  I see a bunch of infantry over there so I'll just shoot a Shrap shell on impact setting into the middle of them.
Veteran tank gunner: I see a bunch of infantry over there so I'll fuse the Shrap shell so it explodes in the air infront of them to increase lethality.

Tthis happens automatically (not just like that 2 graduations of course), as inexperienced troop inaccurately measures the distance.


Also in your tank sims Shrap shells are quite good against entrenched infantry if you set the fuse about 30-50 meters infront of them.

Compare to what?
Much worst than HE shell with delayed explosion and not fill the trench.
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #464 on: April 19, 2014, 11:01:45 AM »

Cool  8)


Hows the development going, will it be coming out "soon" or "not soon"?
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #465 on: April 19, 2014, 11:38:02 AM »

Cool  8)


Hows the development going, will it be coming out "soon" or "not soon"?
I dont know. More time wasted to STEAM for GTOS
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #466 on: April 20, 2014, 12:34:50 AM »

Well on the bright side if the time spent on getting steam content delivery working is a success it could pay dividends when mius front is released.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #467 on: April 21, 2014, 02:12:12 PM »

Smoke, Smoke and Smoke
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
lavish
Oberst
******
Posts: 208


« Reply #468 on: April 21, 2014, 07:06:20 PM »

Smoke, Smoke and Smoke


Very nice. Love the features you have been working on. BTW, I hope the units can evaluate wind direction! Oh well, it seems they do.  Smiley
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #469 on: April 29, 2014, 03:03:53 PM »

Interactive encyclopedia



Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #470 on: April 29, 2014, 03:05:54 PM »

...




Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #471 on: April 29, 2014, 03:06:27 PM »

...


Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
wodin
Generalleutnant
**
Posts: 500


« Reply #472 on: April 30, 2014, 10:57:43 AM »

How long do we have to wait now:)
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #473 on: May 03, 2014, 07:44:45 PM »

New KV-1S (later mod)




Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
lockie
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 2348



« Reply #474 on: May 04, 2014, 09:21:15 AM »


Looks tank was modernized with a halogen lamp  8)
Logged

Provocative signature removed
Shadrach
Major
****
Posts: 94


« Reply #475 on: May 05, 2014, 09:06:50 AM »

Yaaarrgh how long must this torment go on, all those sexy tanks... it's too much for an old wargamer   Grin

Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #476 on: May 05, 2014, 12:37:30 PM »

New feature with tanks randomness (see left front wing)


Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #477 on: May 07, 2014, 08:55:11 AM »

KV-1S in mods

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #478 on: May 07, 2014, 08:57:13 AM »

early vs med prod series





Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #479 on: May 07, 2014, 08:58:57 AM »

late vs med prod series




We want to express our gratitude to EgorOgr for giving model and study options of this tank!
« Last Edit: May 07, 2014, 09:03:03 AM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 38
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!