Graviteam
March 29, 2024, 02:28:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 38
  Print  
Author Topic: Any update on Mius front?  (Read 410292 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
hamrock
Major
****
Posts: 91


« Reply #480 on: May 08, 2014, 07:43:25 AM »

For the love of God please release this. Smiley
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #481 on: May 08, 2014, 08:59:16 AM »

You can see triangle holes in Hi-res wheels for early production KV-1s in binoculars
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
hamrock
Major
****
Posts: 91


« Reply #482 on: May 08, 2014, 10:14:15 AM »

Absolutely brilliant, now come on and get this out.  I'm a definite  buyer!!
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #483 on: May 08, 2014, 11:30:25 AM »

And in opposite you can see small round holes on wheels of mid and late production

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #484 on: May 08, 2014, 01:50:41 PM »

KV-8S from 508 separate flame tank battalion





Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
hamrock
Major
****
Posts: 91


« Reply #485 on: May 08, 2014, 01:54:01 PM »

Super artwork.  Are the uniforms going to be of a similar standard?
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #486 on: May 08, 2014, 02:01:13 PM »

Super artwork.  Are the uniforms going to be of a similar standard?
No, only for some tanks or tank parts.
KV-1S/8S is about an year of work:
- manual measurement of existing monuments and museum exhibits
- reconstruction
- modeling and texturing
- tuning, etc.

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
wodin
Generalleutnant
**
Posts: 500


« Reply #487 on: May 08, 2014, 06:24:19 PM »

WHEN!! For the love of god..WHEN?? Grin Wink
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #488 on: May 12, 2014, 07:17:54 AM »

KV-8S





Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #489 on: May 13, 2014, 04:04:26 AM »

Have you guys ever considered adding a fire system for all your nice grass/wind?
Logged
Flashburn
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 2412



« Reply #490 on: May 13, 2014, 05:56:34 PM »

Have you guys ever considered adding a fire system for all your nice grass/wind?

Well grass will set fire.  Do you mean like a roving brush land firestorm?   Tongue
Logged

Yabba dabba do
Dane49
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 1479


« Reply #491 on: May 13, 2014, 11:43:06 PM »

I like the idea, but am afraid that would really ruin what little FPS I get now on the Summer maps.

I wouldn't mind seeing the houses with more fire and flames though.
When they catch fire they always look like they are smoldering.
« Last Edit: May 13, 2014, 11:45:14 PM by Dane49 » Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #492 on: May 24, 2014, 09:53:09 PM »

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
wildman
Oberstleutnant
*****
Posts: 113



« Reply #493 on: May 24, 2014, 11:41:37 PM »

beautiful.

I will buy.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #494 on: May 25, 2014, 06:17:29 AM »

beautiful.

I will buy.
Thanks Smiley
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
lavish
Oberst
******
Posts: 208


« Reply #495 on: May 25, 2014, 12:23:33 PM »

And this all happen dynamically and affect driving dynamics of vehicles?? Cool!  Smiley
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #496 on: May 25, 2014, 01:17:03 PM »

And this all happen dynamically and affect driving dynamics of vehicles?? Cool!  Smiley
Yes of course. From APK43 times, impacts to wheels and suspension affect on driving dynamics.
In Mius visuals are added.
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #497 on: May 25, 2014, 04:33:37 PM »

Really cool!

So you can blow the wheels off AT guns and trucks too?

Only thing that isn't blow off able would be the doors and hatches then.








Oh and the turrets.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #498 on: May 25, 2014, 04:51:12 PM »

So you can blow the wheels off AT guns and trucks too?
If it adjusted.
At release will be on some tracked vehicles that massivelly shared wheels, like SU-152/KV-1S/KV-8S etc

Only thing that isn't blow off able would be the doors and hatches then.

Yes this will be to, but w/o unique models.



Oh and the turrets.
Of course no  Grin
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Dane49
Generalfeldmarschall
*****
Posts: 1479


« Reply #499 on: May 25, 2014, 06:34:51 PM »

Andrey,

I have a question concerning GTOS after Mius Front game is released.

Will Graviteam still support and update GTOS with patches?
Will Graviteam be offering any new modern DLCs to Mius Front, or port any maps and campaigns over from GTOS to Mius Front(Krasny Polyana, Taranovka, Shilovo, etc...)?

I know Mius Front will be a new game with new engine and look forward to its release, but there are a few DLC(Maps and units) from GTOS that I would like to see updated for and playable in the Mius Front game, or maybe be able to use the new Mius Front map in the GTOS quick battles.
Logged
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 38
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!