Graviteam
March 29, 2024, 01:26:17 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38
  Print  
Author Topic: Any update on Mius front?  (Read 410287 times)
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #560 on: July 29, 2014, 08:02:00 AM »

I think this is not end with Pz III
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
hamrock
Major
****
Posts: 91


« Reply #561 on: July 29, 2014, 11:14:00 AM »

For all that is holy please release this game! Smiley Smiley
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #562 on: July 30, 2014, 12:01:09 PM »

Early N

Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #563 on: July 30, 2014, 01:44:52 PM »

Early N

Nice!

But it does not look like early... for instance a Pz3N of the 6th PzD Dec42 - Jan43.  Undecided
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #564 on: July 30, 2014, 03:12:19 PM »

But it does not look like early... for instance a Pz3N of the 6th PzD Dec42 - Jan43.  Undecided

This looks like first series w/o screens at all.

next this



and at end this


« Last Edit: July 30, 2014, 03:17:04 PM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #565 on: July 30, 2014, 03:32:14 PM »

So, it is not early but middle  Wink
I doubt I've seen a Pz3N with any screens before late spring 43 while they were in service since atleast aug 42.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #566 on: July 30, 2014, 04:59:47 PM »

So, it is not early but middle  Wink

With ausf N this is really hard question.
Both with turret screens and w/o screens at all are 1942 prod, ie early  Grin.
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #567 on: July 30, 2014, 08:26:47 PM »

So, it is not early but middle  Wink

With ausf N this is really hard question.
Both with turret screens and w/o screens at all are 1942 prod, ie early  Grin.

I am not that sure  Sad

I can't find many pictures with only turret spaced armour.

There are some with a full complect but most of them summer 43 or late. Like this two
aug 43

july 43
Logged
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #568 on: July 30, 2014, 08:30:19 PM »

At the same time prior summer goes with out any:

Tunis, late 42

Sinyavino wint 42/43

Spring 43

Stalingrag trophies
« Last Edit: July 30, 2014, 08:32:04 PM by FB_AGA » Logged
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #569 on: July 30, 2014, 08:38:30 PM »

Ok, maybe Pz3N with turret spaced armour have escaped a camera. You do a great job  8)

It is a vast field for creativity  Grin , so some provocations

Pz3J (lg) Late (summer 43)


Pz3J (lg) Mega Late (aug 43)


Pz3M (Fl) Late (1945)
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #570 on: July 30, 2014, 08:43:11 PM »

I can't find many pictures with only turret spaced armour.

Early N with only turret screens


Late N with only turret screens


 Cheesy
« Last Edit: July 30, 2014, 08:46:57 PM by andrey12345 » Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #571 on: July 30, 2014, 08:52:17 PM »

Early again


Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #572 on: July 30, 2014, 08:58:53 PM »

 Ok, ok. Grin Grin

However it looks like after spring 43  Wink  Especially with the Zimmerit.
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #573 on: July 30, 2014, 09:21:52 PM »

Ok, ok. Grin Grin

However it looks like after spring 43  Wink  Especially with the Zimmerit.

1 and 3 photo is an early N, see on commanders cupola
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
FB_AGA
Oberst
******
Posts: 287


« Reply #574 on: July 30, 2014, 09:45:41 PM »

Ok, ok. Grin Grin

However it looks like after spring 43  Wink  Especially with the Zimmerit.

1 and 3 photo is an early N, see on commanders cupola

Ok, I named them as late or early according to the spaced armour. I was not right. But about amount of screens I won't give up  Grin
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #575 on: July 30, 2014, 10:03:52 PM »

Ok, I named them as late or early according to the spaced armour. I was not right. But about amount of screens I won't give up  Grin

N is a hard tank, too many variants  Grin

Yes "turret only screens" is somthing like transit series, not decribed carefully in books  Roll Eyes
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #576 on: July 31, 2014, 12:49:29 PM »

ausf N w/o screens
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Flanker15
Generalmajor
*
Posts: 490


« Reply #577 on: July 31, 2014, 12:50:53 PM »

Any new gameplay stuff?
Logged
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #578 on: July 31, 2014, 01:01:54 PM »

Any new gameplay stuff?
Yes but is mostly hidden in code and hard to show.

-right simulation for constant and variative delayed detonators.
-bullets and shells physically modelled as convex objects with real sizes, not as material points.
-new paths tracing system for shell fragments -> now near to real counts of fragments is used
-more broken parts and more randomness in vehicles

and lot of other staff in modelling and game-data organisations
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
******
Posts: 6642


Jerk developer


« Reply #579 on: July 31, 2014, 02:34:51 PM »

Long time since I published a "plans"  Grin

+1) Remake all interface
+2) Add new game features
#3) Add new UI tools
*4) Readjustment necessary equipment and weapons
*5) Make rosters 
*6) Remake some simulation basics
7) Polishing pass
8 ) Make ops and missions
9) MP mode in tac battle
10) New graphics features
11) Work hard on AI

*- now at work
Logged

Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 38
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!