randall.flagg
|
|
« on: September 16, 2013, 12:52:12 AM » |
|
Any word on when we can expect Mius front to be available at gamersgate?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #1 on: September 16, 2013, 03:45:05 AM » |
|
I would like to see a screen shot of the 2D tactical map.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Flashburn
|
|
« Reply #2 on: September 17, 2013, 05:19:39 PM » |
|
YEs mius.....when...where...how?
|
|
|
Logged
|
Yabba dabba do
|
|
|
Void
|
|
« Reply #3 on: September 18, 2013, 05:36:55 AM » |
|
Yeah Mius, when I can preorder?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #4 on: September 18, 2013, 07:23:29 AM » |
|
I would like to see a screen shot of the 2D tactical map.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Flashburn
|
|
« Reply #5 on: September 18, 2013, 08:04:49 AM » |
|
Where is the river?
|
|
|
Logged
|
Yabba dabba do
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #6 on: September 18, 2013, 08:13:31 AM » |
|
Where is the river? At right. You can see small part at right-bottom square
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #7 on: September 18, 2013, 01:17:00 PM » |
|
Thanks, That map looks very good 8)
What is the name of the village in the center of the map?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #8 on: September 18, 2013, 01:31:08 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #9 on: September 18, 2013, 01:35:13 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #10 on: September 18, 2013, 02:04:10 PM » |
|
Ok,yes. 8)
Looking at a map I have of the area it does look like Stepanovka and Marinovka. That is where the SS counter attacked also in August lots of potential for replay with different forces.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #11 on: September 18, 2013, 07:37:28 PM » |
|
Are there going to be sunflower fields on this map?
I'm reading a book on this battle about an SS unit that attacked hill 213.9 north of Stepanovka,and they claim that they had to attack across vast fields of dense corn and sunflowers that effectively hid the Russian defenders till they open fired on them at point blank range.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #12 on: September 18, 2013, 08:09:29 PM » |
|
Are there going to be sunflower fields on this map?
In plans, but if we had resources for it. But now its corn fields.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #13 on: September 18, 2013, 09:31:46 PM » |
|
OK, Just curious,don't think the sunflowers are much different than corn anyways as protection or concealment. They'd look cool but I won't miss them.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #14 on: September 20, 2013, 08:43:50 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Void
|
|
« Reply #15 on: September 20, 2013, 08:49:41 PM » |
|
I really like the first one! not a sunflowers field but very nice looking screenshot!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #16 on: September 20, 2013, 08:55:23 PM » |
|
Those screen shots look very nice 8) Another must have game.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #17 on: September 20, 2013, 09:02:30 PM » |
|
I really like the first one! not a sunflowers field but very nice looking screenshot! its a probe version of polygon
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #18 on: September 20, 2013, 09:09:33 PM » |
|
What's a probe version?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #19 on: September 20, 2013, 09:16:11 PM » |
|
What's a probe version?
version is designed to test some of the technologies
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
|