andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #560 on: July 29, 2014, 08:02:00 AM » |
|
I think this is not end with Pz III
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #562 on: July 30, 2014, 12:01:09 PM » |
|
Early N
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #563 on: July 30, 2014, 01:44:52 PM » |
|
Early N
Nice! But it does not look like early... for instance a Pz3N of the 6th PzD Dec42 - Jan43.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #564 on: July 30, 2014, 03:12:19 PM » |
|
But it does not look like early... for instance a Pz3N of the 6th PzD Dec42 - Jan43. This looks like first series w/o screens at all. next this and at end this
|
|
« Last Edit: July 30, 2014, 03:17:04 PM by andrey12345 »
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #565 on: July 30, 2014, 03:32:14 PM » |
|
So, it is not early but middle I doubt I've seen a Pz3N with any screens before late spring 43 while they were in service since atleast aug 42.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #566 on: July 30, 2014, 04:59:47 PM » |
|
So, it is not early but middle With ausf N this is really hard question. Both with turret screens and w/o screens at all are 1942 prod, ie early .
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #567 on: July 30, 2014, 08:26:47 PM » |
|
So, it is not early but middle With ausf N this is really hard question. Both with turret screens and w/o screens at all are 1942 prod, ie early . I am not that sure I can't find many pictures with only turret spaced armour. There are some with a full complect but most of them summer 43 or late. Like this two aug 43 july 43
|
|
|
Logged
|
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #568 on: July 30, 2014, 08:30:19 PM » |
|
At the same time prior summer goes with out any: Tunis, late 42 Sinyavino wint 42/43 Spring 43 Stalingrag trophies
|
|
« Last Edit: July 30, 2014, 08:32:04 PM by FB_AGA »
|
Logged
|
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #569 on: July 30, 2014, 08:38:30 PM » |
|
Ok, maybe Pz3N with turret spaced armour have escaped a camera. You do a great job 8) It is a vast field for creativity , so some provocations Pz3J (lg) Late (summer 43) Pz3J (lg) Mega Late (aug 43) Pz3M (Fl) Late (1945)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #570 on: July 30, 2014, 08:43:11 PM » |
|
I can't find many pictures with only turret spaced armour.
Early N with only turret screens Late N with only turret screens
|
|
« Last Edit: July 30, 2014, 08:46:57 PM by andrey12345 »
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #571 on: July 30, 2014, 08:52:17 PM » |
|
Early again
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #572 on: July 30, 2014, 08:58:53 PM » |
|
Ok, ok. However it looks like after spring 43 Especially with the Zimmerit.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #573 on: July 30, 2014, 09:21:52 PM » |
|
Ok, ok. However it looks like after spring 43 Especially with the Zimmerit. 1 and 3 photo is an early N, see on commanders cupola
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
FB_AGA
|
|
« Reply #574 on: July 30, 2014, 09:45:41 PM » |
|
Ok, ok. However it looks like after spring 43 Especially with the Zimmerit. 1 and 3 photo is an early N, see on commanders cupola Ok, I named them as late or early according to the spaced armour. I was not right. But about amount of screens I won't give up
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #575 on: July 30, 2014, 10:03:52 PM » |
|
Ok, I named them as late or early according to the spaced armour. I was not right. But about amount of screens I won't give up N is a hard tank, too many variants Yes "turret only screens" is somthing like transit series, not decribed carefully in books
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #576 on: July 31, 2014, 12:49:29 PM » |
|
ausf N w/o screens
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Flanker15
Generalmajor
Posts: 490
|
|
« Reply #577 on: July 31, 2014, 12:50:53 PM » |
|
Any new gameplay stuff?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #578 on: July 31, 2014, 01:01:54 PM » |
|
Any new gameplay stuff?
Yes but is mostly hidden in code and hard to show. -right simulation for constant and variative delayed detonators. -bullets and shells physically modelled as convex objects with real sizes, not as material points. -new paths tracing system for shell fragments -> now near to real counts of fragments is used -more broken parts and more randomness in vehicles and lot of other staff in modelling and game-data organisations
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #579 on: July 31, 2014, 02:34:51 PM » |
|
Long time since I published a "plans" +1) Remake all interface +2) Add new game features #3) Add new UI tools *4) Readjustment necessary equipment and weapons *5) Make rosters *6) Remake some simulation basics 7) Polishing pass 8 ) Make ops and missions 9) MP mode in tac battle 10) New graphics features 11) Work hard on AI *- now at work
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
|