andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #20 on: August 11, 2013, 06:26:56 PM » |
|
If you look to the right will be visible hollow And somewhere in the distance suburbs of Voronezh (end of an area)
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #21 on: August 11, 2013, 06:29:50 PM » |
|
To the left we see a small farm And corral and again the river ..to be continued..
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #22 on: August 11, 2013, 06:46:14 PM » |
|
Looks great! Looking forward to playing it. 8)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #23 on: August 12, 2013, 08:20:58 AM » |
|
go ahead this path go up to the hill and go out to the highway The Germans will attack here from there
|
|
« Last Edit: August 12, 2013, 08:31:31 AM by andrey12345 »
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #24 on: August 12, 2013, 08:23:19 AM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #25 on: August 12, 2013, 08:26:15 AM » |
|
Very schematic map of the path and the approximate positions of troops
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #26 on: August 12, 2013, 08:28:57 AM » |
|
In the next series will go on the left side of the polygon ...
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
lavish
|
|
« Reply #27 on: August 12, 2013, 09:55:27 AM » |
|
The landscape looks natural and beautiful! How big is the polygon area? Some criticism though: those dark green cane/reed like plants near water don't look so smooth to my eyes. IMO they are a bit too blocky or something. BTW Andrey, it might be interesting for you check out this link ( http://outerra.blogspot.se/search/label/grass). It's a grass rendering technique that uses textured envelope for long view distances. Something similiar would look very nice in your game too and would definately be mandatory for tank sim (grass do not disappear)!
|
|
« Last Edit: August 12, 2013, 10:01:02 AM by lavish »
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #28 on: August 12, 2013, 10:33:27 AM » |
|
The landscape looks natural and beautiful! How big is the polygon area? See on map each square 1x1km Some criticism though: those dark green cane/reed like plants near water don't look so smooth to my eyes. IMO they are a bit too blocky or something.
Yes, they are low-poly, because they have to be very big quantities. A game must somehow less real-time work. BTW Andrey, it might be interesting for you check out this link ( http://outerra.blogspot.se/search/label/grass). It's a grass rendering technique that uses textured envelope for long view distances. Something similiar would look very nice in your game too and would definately be mandatory for tank sim (grass do not disappear)! Not interesting - is looks too slowly for game, may be have problems with intense dynamic update due to tank tracks or shell holes. And how about different grass types (except grass blades)? And drawing on a small distance. Suitable only for small grass in demo, but not in game.
|
|
« Last Edit: August 12, 2013, 10:52:53 AM by andrey12345 »
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #29 on: August 12, 2013, 07:09:08 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #30 on: August 12, 2013, 07:12:32 PM » |
|
We'll see back go ahead the ford In this part of the polygon much less wetlands.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #31 on: August 13, 2013, 02:19:33 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #32 on: August 13, 2013, 02:24:33 PM » |
|
... another ford So far Malyshevo village near which the Germans crossed the Don river.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #33 on: August 13, 2013, 02:27:44 PM » |
|
go on the road marshes behind Approaching the village Malyshevo River Don, from the other side came the Germans
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #34 on: August 14, 2013, 05:15:41 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #35 on: August 14, 2013, 05:18:53 PM » |
|
|
|
« Last Edit: August 14, 2013, 05:21:21 PM by andrey12345 »
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
chashka17
|
|
« Reply #36 on: August 14, 2013, 09:36:03 PM » |
|
This all looks really great. Seems a shame to have to blow it all up!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #37 on: August 15, 2013, 09:49:42 AM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #38 on: August 15, 2013, 09:52:22 AM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #39 on: August 15, 2013, 09:54:18 AM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
|