hamrock
|
|
« Reply #480 on: May 08, 2014, 07:43:25 AM » |
|
For the love of God please release this.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #481 on: May 08, 2014, 08:59:16 AM » |
|
You can see triangle holes in Hi-res wheels for early production KV-1s in binoculars
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
hamrock
|
|
« Reply #482 on: May 08, 2014, 10:14:15 AM » |
|
Absolutely brilliant, now come on and get this out. I'm a definite buyer!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #483 on: May 08, 2014, 11:30:25 AM » |
|
And in opposite you can see small round holes on wheels of mid and late production
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #484 on: May 08, 2014, 01:50:41 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
hamrock
|
|
« Reply #485 on: May 08, 2014, 01:54:01 PM » |
|
Super artwork. Are the uniforms going to be of a similar standard?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #486 on: May 08, 2014, 02:01:13 PM » |
|
Super artwork. Are the uniforms going to be of a similar standard?
No, only for some tanks or tank parts. KV-1S/8S is about an year of work: - manual measurement of existing monuments and museum exhibits - reconstruction - modeling and texturing - tuning, etc.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
wodin
Generalleutnant
Posts: 500
|
|
« Reply #487 on: May 08, 2014, 06:24:19 PM » |
|
WHEN!! For the love of god..WHEN??
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #488 on: May 12, 2014, 07:17:54 AM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Flanker15
Generalmajor
Posts: 490
|
|
« Reply #489 on: May 13, 2014, 04:04:26 AM » |
|
Have you guys ever considered adding a fire system for all your nice grass/wind?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Flashburn
|
|
« Reply #490 on: May 13, 2014, 05:56:34 PM » |
|
Have you guys ever considered adding a fire system for all your nice grass/wind?
Well grass will set fire. Do you mean like a roving brush land firestorm?
|
|
|
Logged
|
Yabba dabba do
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #491 on: May 13, 2014, 11:43:06 PM » |
|
I like the idea, but am afraid that would really ruin what little FPS I get now on the Summer maps.
I wouldn't mind seeing the houses with more fire and flames though. When they catch fire they always look like they are smoldering.
|
|
« Last Edit: May 13, 2014, 11:45:14 PM by Dane49 »
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #492 on: May 24, 2014, 09:53:09 PM » |
|
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
wildman
|
|
« Reply #493 on: May 24, 2014, 11:41:37 PM » |
|
beautiful.
I will buy.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #494 on: May 25, 2014, 06:17:29 AM » |
|
beautiful.
I will buy.
Thanks
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
lavish
|
|
« Reply #495 on: May 25, 2014, 12:23:33 PM » |
|
And this all happen dynamically and affect driving dynamics of vehicles?? Cool!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #496 on: May 25, 2014, 01:17:03 PM » |
|
And this all happen dynamically and affect driving dynamics of vehicles?? Cool! Yes of course. From APK43 times, impacts to wheels and suspension affect on driving dynamics. In Mius visuals are added.
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Flanker15
Generalmajor
Posts: 490
|
|
« Reply #497 on: May 25, 2014, 04:33:37 PM » |
|
Really cool!
So you can blow the wheels off AT guns and trucks too?
Only thing that isn't blow off able would be the doors and hatches then.
Oh and the turrets.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
andrey12345
Graviteam
Generalfeldmarschall
Posts: 6642
Jerk developer
|
|
« Reply #498 on: May 25, 2014, 04:51:12 PM » |
|
So you can blow the wheels off AT guns and trucks too? If it adjusted. At release will be on some tracked vehicles that massivelly shared wheels, like SU-152/KV-1S/KV-8S etc Only thing that isn't blow off able would be the doors and hatches then.
Yes this will be to, but w/o unique models. Oh and the turrets. Of course no
|
|
|
Logged
|
Пользовательский интерфейс будет неуместен на сегодняшних широкоэкранных экранах, а оригинальные карты неопределенного метра и моделирование чисел с низкими лицами заставляют людей действительно не хотеть играть.
|
|
|
Dane49
|
|
« Reply #499 on: May 25, 2014, 06:34:51 PM » |
|
Andrey,
I have a question concerning GTOS after Mius Front game is released.
Will Graviteam still support and update GTOS with patches? Will Graviteam be offering any new modern DLCs to Mius Front, or port any maps and campaigns over from GTOS to Mius Front(Krasny Polyana, Taranovka, Shilovo, etc...)?
I know Mius Front will be a new game with new engine and look forward to its release, but there are a few DLC(Maps and units) from GTOS that I would like to see updated for and playable in the Mius Front game, or maybe be able to use the new Mius Front map in the GTOS quick battles.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|