1) Trenches show in deployment phase
Now present
* I'm talking about trenches that were made from earlier battles
* Я кажу про траншей, які були зроблені з більш ранніх битв
2) Units retain positions from prior battles
* What I mean is units start deployment in square next battle where they ended last battle
* Те, що я маю на увазі одиниць початок розгортання в квадратних наступному бою, де вони, що закінчився остання битва
3) Close combat animations
May be
* Not too important to lose limited resources over
* Не занадто важлива, щоб втратити обмежені ресурси з
4) save game slots for quick battles
No
*That is a travesty. It would open up that part of the game immensely with unlimited replay value. Plus it would make balancing so much easier and less time consuming
* Це є пародією. Це відкрило б ту частину гри дуже з необмеженим значенням відтворення. Крім того, він зробить балансування так набагато легше і менше часу
5) Better in command markings without dashing lines
* Solid lines that show up like in Command Ops and others. Turn off/on using hotkey. Same for targeting.
* Суцільні лінії, які з'являються як у командних Ops та інші. Включення / вимикання за допомогою клавіатури. Те ж саме для націлювання
6) ability to use any and each unit in QB's
* Ability to pick and choose exactly what you want to see in a Quick Battle weather it is historical or not. Pick from a list much like the Encyclopedia.
* Можливість вибирати саме те, що ви хочете побачити в швидкої битви історичної чи ні. Виберіть зі списку так само, як в енциклопедії в грі.
7) Closer proximity for units in op phase. Too many little bitty battles with not enough troops
* More units and/or smaller maps. Too much ground to cover for so few troops.
* Додаткові блоки та / або менші карти. Занадто багато землі для покриття так мало військ.
8 ) an end to the blue boxes
Yes
*
9) more options for info display
Less
10) more maneuver spaces on op map
Same, but little bit different movement length
11) save game slots for quick battles
As 4 or somthing else?
12) more intuitive reinforcements
13) less flaming troops
if they should burn it will burn
14) map hotspots
* Ability to set a camera view that goes to that area when hotkey is pressed.
* Можливість встановлення вигляд камери, який йде в цій області при натисканні клавіш. Не важливо.
15) more building types
No
* Maybe in the future
* Можливо, в майбутньому
16) moddable unit icons in tac battle
Can be as simple mo as now. Mod tools->unpack->redraw->pack->install mod
17) save game slots for quick battles
18) unit info panels
No more panels. Existing will be removed too.
* Can you explain? It would be nice to be able to click our units in battle and see load outs, casulties etc.
* Чи можете ви пояснити? Було б добре, щоб бути в змозі, натисніть наших загонів в бою і побачити навантаження аутів, casulties т.д.
19) More unit commands i.e. suppressing fire, Fighting withdraw, Dash, Flight, charge
No, command will be less than it is now. The more and/or strange new will not add.
20) unit stances i.e. Stand and fight, take many casualties, take light casualties, wide front, tight front
* Not important
* Не важливо
21) undo individual move on op map
May be
*
22) save game slots for quick battles
* Are you sure you won't reconsider?
* Ви впевнені, що не буде переглядати?
Edit: Forgot an important one for me; 23) Ability to tilt camera at any height!
No
*